pátek 28. října 2016

Jak zalevat slepicincem

Co všechno hnojíte slepičáky? Slepičí trus je hnojivo. Zákvas můžete použít na zeleninu a květiny, ale někteří pěstitelé nedoporučují zalévat jím luštěniny a cibuli. Odklizený trus z kurníku daváme do . Ukážeme vám, jak použít přírodní hnojiva. Co nepatří do kompostu, proč ho zalévat , jak přilákat žížaly?


Prosim, poradi mi nekdo, jak na to? Vsude jsem nasla, ze nakvasene se maji jeste redit 1:. Prosím poradil byste mi někdo prosím jaké je složení slepičnců prvky. Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,pokud jde o zalévání slepičincem bobuloviny, jahody, vše, co jíme, určitě je nějaká doby, do kdy je to možné.


Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak nechat zkvasit slepičince, aby se dali. Ale začal mi rajčata zalévat nejdříve nezředěným hnojivem, pak ho naředil asi tak . Kdy se dává na zahradu kompost? Zalévat , sklízet, hnojit, užívat si. Pokud ne, jak je mám zředit? Vím, že se vyluhují,.


Ale asi to delam s tim slepicincem spatne, protoze to nenechavam nijak kvasit, . Použitelná je tato zálivka jak pro papriky, rajčata a okurky, tedy plodovou zeleninu, tak i pro košťálovou . Proto je možné její přihnojování zkvašeným slepičincem i během . Jak správně zalévat Kalu ? V létě potřebuje zelenina a drobné ovoce napojit, pokud má být šťavnatá a úroda bohatá. Nepravidelné deště mnohdy . Zatímco výsevy a mladé sazeničky je třeba zalévat mírně a často, aby nezaschly, vzrostlé rostliny, jejichž kořeny sahají hluboko do půdy, . Bršlice - jak se zbavit bršlice. Mám nově založený kompost, kam davam posečenou trávu, shrabané listí a proházel jsem ho hnojem, konskym a slepičincem , proto jeste kompost .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky