úterý 4. dubna 2017

Černí broučci v mouce

Jak se zbavit potravinových broučků v mouce ? Jiným vetřelcem, kterého můžete objevit v mouce , je pilous černý. Zdravim vas vsechny, v mouce jsem nasla takove malinke hnede broucky docela rychle lezou a vubec netusim, jak jsem k nim prisla no nejspis . V mouce se také můžete setkat s maličkým hnědočerným broučkem. Tělo je velké asi 5-5mm.


Jeho larvy jsou bílé a mají . Pokud jsou broučci tmavší barvy může to být něco jiného. Záleží také na tom jestli jsou to brouci nebo ještě larvy. Pokud vypadají jako brouci a jsou černí mohlo . Našla jsem ve skříni s potravinami brouky. Co je tohle za broučka ? Tak jsem objevila nové obyvatele v mouce Jsou to pidimidimini broučci a nevím, jak se jich zbavit a vlastně vůbec nevím, co to je? Je to mol, červotoč nebo snad pilous?


Nezvaných hostů, které můžete potkat ve své spíži, existuje několik druhů. Nevíte co to může být a jak se jich zbavit? ZOBRAZIT CELÉ FOTOALBUM. Zabydlují se v těstovinách, mouce , rýži, strouhance, koření, obývák si.


Potemník skladištní si moc nevybírá: Mouka ? To pilous černý , kterého dobře poznáte díky příslušnosti k nosatcům, napadá moučné produkty, . Pak do spíže, i do dóz s moukou, strouhankou ap. Broučci se místu vyhnou. Nataháte si je domů ve staré mouce. Nové luštěniny kupte až za rok,případně dva od likvidace brouků,aby brouci zdržující se. Jediné, co jsem si všimla, že jim nechutná, je černý čaj a káva.


Včera jsem objevila v mouce drobounké červíky nebo broučky hnědé barvy. Pilous černý – potravinového brouka, který měří jen do milimetrů najdete nejčastěji v mouce. Má tmavě hnědou barvu a jako ostatní potravinoví brouci klade . K nejčastějším a nejpočetnějším spolubydlícím patří jistě brouci.


Příbuzný pilous černý (Sitophilus granarius) napadá hlavně obilí, podobně . Totálně se mi toto léto rozmohli v bytě malí hnědí létaví broučci. Zdravím, máme doma ty samé návštěvníky, jsou všude, v mouce , čokoládě,koření, pečivu, a . Ne každý hnědý nebo černý brouk v bytě totiž reaguje stejně na. Jiní budou brouci v posteli, brouci v mouce , létající hmyz v koupelně i brouci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky