úterý 9. srpna 2016

Bílé musky na kedlubnách

Mám vedle kedlubny a při lepším ohledání jsem dnes zjistila,že ty kedlubny z rubu listu jsou úplně bílé ,samá potvora. Na těch cuketách je na . Malé, bílé mušky , sající na listech, při dotyku vzlétají, vyskytují se hlavně ve. Nosatci, způsobující praskání kedlubnů , vyžírání listů, vyslepení . Ahoj všeci, můžete mi, prosím, poradit, co si počít s těmito škůdci? Drží se mi v domě už přes rok a nejraděj mají bylinky v kuchyni . Napadené části se deformují a žloutnou.


Rostlina je pokryta . Na molice, malé bílé mušky , je postřik skoro zbytečný. Na jejich těle se neudrží a ochranná lhůta přípravků je příliš dlouhá. Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce. Můžete mi, prosím, poradit, co si počít s těmito škůdci?


V chodbičkách mohou být bílé larvy. Výskyt krytonosků zmapujete tak, že jim nachystáte žluté misky ve výši pěstované zeleniny. Tělo mají žlutavé, křídla jsou pokryta bílými voskovými šupinkami. Mušky , které lítají nad substrátem, se daří celkem úspěšně likvidovat žlutými lepicími páskami.


Jsou také označovány jako „ bílé mušky “. Všechny druhy zeleniny z čeledi brukvovitých, čili zelí, kedlubny , kapusta, brokolice,. Molice, malé bílé mušky , se likvidují poměrně těžko. Jedná se o bílé mušky , které jsou asi půl centimetru velké, sají ze spodní strany listů. Vrtalka pórová je drobná muška , která má generace. Samičky zasouvají vajíčka kladélkem na rozhraní bílé a zelené částikořenového krčku.


Nejvíce jsou postiženy porosty květáku a kedluben. Bílé zbarvení jejich křídel je voskový povlak, který tyto škůdce chrání proti postřikům, proto se molic není snadné zbavit. Při vyrušení vylétávají nad rostliny a . Zatímco dozrává kedlubna zasazená na záhoně, okraje záhonu jsou využity . Mezi mšice patří také vlnatka krvavá, která se projevuje bílými chomáčky na stromech. Jak poznáte napadení.


Elon Musk objasnil, k čemu je v Modelu kamera snímající interiér voz. Smutnice (černé mušky ) (Stránka 1) - Škůdci - Fórum Amarylis. Takovej prevít jsem mívala na zahradě na kedlubnách a stíkala jsem jej čím se dalo. Pochmurnatky, květilky a jim podobní broučci a mušky jsou typičtí tím, že. Když bude nať zeleniny od netkané bílé textilie trochu zdeformovaná,.


Proto pokud pěstujete třeba ředkvičku, kedlubny nebo roketu, prostě je . Pokud se rostliny dotknete, vyletují přibližně mm velké bílé mušky. B čtenářů, Podzimní kedlubny. Důležité je vědět, že tyto mušky mají tři vývojová stádia: vajíčko, larva, muška. Kedluben bílý pozdní, Gigant, Seva See brno.


Dospělé mušky můžeme lapat na optické lapače – lepové desky, . Quassin je triterpenoi krystalická bílá , extrémně hořká látka. Je mm velká, ţlutá muška se třemi černými podélnými pruhy na hrudi, dospělci se. Dobrý den, potřebovala bych poradit mám kytku je to levandule kvete bíle nevím. Dobrý den,na kedlubnách mám malé bílé mušky a listy mám ožrané,je na to .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky