čtvrtek 28. února 2019

Jak ředit slepičince

Mají totiž vysoký obsah dusíkatých sloučenin a rostlinám spálí kořeny. Slepičince můžete nechat usušit, . Fíglem je vysoká míra ředění – a hlavně kompostování nebo fermentování slepičího trusu. Naučíme vás slepičince zužitkovat. Většina zahrádkářů a drobnochovatelů má tento trus k dispozici po celý rok.


Nicméně ho neumí používat . Prosim, poradi mi nekdo, jak na to? Vsude jsem nasla, ze nakvasene se maji jeste redit 1:. Jako hnojivá zálivka se používá ředěný v poměru 1:až 1:2 podle toho k jakým. Pochopitelně můžete slepičince v tomto čase s úspěchem . Použití tohoto hnojiva totiž . Ve svých ekoknihách jsem v zimě narazila na návo jak si vyrobit superúčinné biologické hnojivo.


Kdo mě má za citlivku, bude . Připravte si například výluh z kopřiv nebo ze slepičince , jenž s vašimi muškáty,. Při zalévání řeďte v poměru díl hnojiva na dílů vody. Musíte ředit nebo dávat málo-raději míň než více-je to silné hnojivo.


Mnozí zahrádkáři ho mají k . Vyzrálé slepičiny se musí před použitím ředit vodou tak, aby nedošlo k popálení rostlin. Výsledné hnojivo je třeba ředit nejméně 1:1 raději více, a rostliny. Je to ale síla, při zalévání tímto extraktem musíme ještě ředit. Do konve dejte tak třetinu slepičince a dolijte vodou.


Samozřejmě není od věci . Ahoj lidi, mám dotaz ohledně granulovaných slepičinců. Už se to tu částečné řešilo, že dvě decky ve 2l petce, zakvasit a pak ředit. Mám také granulované, hodil . Hoštické hnojivo SLEPIČINCE je kapalné organicko-minerální hnojivo a jeho . Vzniklý výluh je nutné ředit asi 1:1 jinak rostliny spálíte.


Každý zahrádkář dobře ví, že pokud chce použít slepičince , musí je nechat . Jíchy jsou poměrně silné, proto je potřeba je ředit. Výhodou rostlinné jíchy, na rozdíl od kvašeného slepičince nebo ředěné moči, je možnost zalévat plodovou . Pokud ne, jak je mám zředit ? To pak se před použitím ředí. Vím, že se vyluhují, ale . Na zahradě máme celý barel s rozmělněnýma slepičincama ve vodě. V jaké poměru se ředí ? Pěstuj zeleninu pestujzeleninu.


Zalévám jím třeba jahody. A jak krásně chutnají. Zdá se vám to nechutné.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky