pondělí 9. července 2018

Jak namnozit mandevilu

Z vyzrálých vrcholových či stonkových řízků si zkuste mandevilu namnožit sami. Zkuste si sami namnožit mandevilu z vyzrálých vrcholových či . Třebaže se jedná o trvalku, doporučujeme ji namnožit řízkováním než se trápit s přezimováním mateřské rostliny. Nevim co delam spatne presadila jsem ji a zacala prihnojovat tak sem zvedava jak se jim bude darit. Mandevilu jsem zkoušela množit , ale neúspěšně.


Vhodné jsou samozavlažovací truhlíky nebo květináče. Rostlina nesnáší přemokření . V prvé řadě je důležité si uvědomit, že mandevilla není letnička, ale dřevitý popínavý keř, . Evka sa asi pomýlila Pohoda. Väčšinou sa pestujú . Lantanu, mandevilu ,vanilku,modrou zuzanu,mimulus,apténii. Nemohu nikde zjistit jak se jmenuje ,snad mi poradíte děkuji předem.


Chtěla bych si ho namnožit. Klikněte zde a dozvíte se více o tom, jak propagovat mandevilu. Luci,já mám mandevilu růžovou,přezimuje bez problémů na chladné chodbě.


Hodně opadá,ale na jaře z téměř každého kolínka obrazí. Narostlé šlahouny motám a obtáčím jak mě napadne. Množit jsem ji letos zkoušela a nezadařilo se. Jak ji připravit na .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky