pátek 17. srpna 2018

Vadnou mi listy z hadovek okurek

Dušková, Jan Kopřiva. Sporangia (výtrusy) plísně okurkové přinášejí větry z oblastí s celoročním pěstováním. Diskuze: plíseň na orchideích z okurek. Dobrý den, chtěli bychom.


Letos poprvé mi na některých oleandrech začaly listy ztrácet zelenou barvu a zešedly. Pokud hledáte originální recepty z okurek , pak jste tu správně. Okurky jíme zpravidla nastudeno. Tady je jeden z mála receptů, . Z hadovek měli odrůdy běžne dostupné ve většině obchodů.


Visty, kterou jsem ve čtvrtek roubovala, roubovanci jsou zatím pod kýblem, začínají růst, ale bez kýblu zatím vadnou. Není nad rajčata z vlastní zahrádky. Rajčata vyštipujte, u okurek pozor na spálení při zálivce. Ovšem snažte se nemáčet listy , jsou pak náchylnější na plíseň okurkovou.


Holky mi lezly do postele samy, říká bývalý fotbalista Švancara. Na listech hadovek se Mě tvoří fleky podobné jako plíseň. A listy rajčat se mě divně kroutí a nevím čím to je.


Také se jedná o karanténní chorobu, napadající rostliny z rodu. Poté vadnou a usychají celé listy , jednotlivé lodyhy a nakonec celé rostliny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky