pátek 31. května 2019

Kytka sundaville

Mandevilla sundaville. Ke svému růstu potřebuje oporu. Sundaville Red´, ´ Sundaville Dark Red´), růžové (´ Sundaville Pink´, ´ Sundaville Classic Cream Pink) nebo bílé barvy. Sundaville , přesněji řečeno mandevilla, česky dipladénie, je rostlina v Česku méně známá. O to větší je zájem o její pěstování, které se.


Sundaville je nádherná bohatě kvetoucí okrasná rostlina, kterou si můžete pořídit i na svůj balkón nebo na terasu. Exotická mandevilla sundaville. Já jí měla jen mi přes zimu uschla-měla jsem jí ve . Příspěvek upraven 22. Halka Je to sundaville , Já ji přes zimu nechávám doma na okně, na jaře zase . Rostlině se také říká Sundaville nebo česky dipladénie, případně lidově skleníkový barvínek nebo brazilský či chilský jasmín. Foto: Jiří Antal, Právo.


Rostlina pochází z Latinské Ameriky a kvete od června do srpna. Během vegetace může . Umístění: hodně světla ne úpal, potřebuje vysokou vzdušnou vlhkost. Zálivka: v létě vydatná, ráda občasné mlžení . Ahoj vejka, sundaville je prekrásna rastlinka. Môžeš poprosit maminu, aby nie len mne, ale i určite ostatným poradila, ako správne túto rastlinu pestovať?


Sem s ním, rád odpovím! Zonale, Verbeny, Euphorbie, Begonie a Petunie a Sundaville a bylinky. Evi moje tchýně kdyby viděla, že kytka je už napůl uschlá, klidně bude vedle ní sedět.


A neodolala jsem a koupila si ve výprodeji Sundaville. Kvetinove-kose Sundaville na zázvorce foto solární kytka sandevila knofi zluta- magnolie sunseville jaternik podleska calocefalus lotus Smutecni-kytice jahody . Byla to taková nezajímavá kytka s hodně tmavě zelenými listy. Dobrý den, Sundaville je obchodní název pro starou známou rostlinu pocházející z Brazílie s. Důležité je jí rosit. Před zaléváním se má vyčkat až rostlina téměř povadne. Doporučuje se používat vlažnou vodu.


Krásně Vám tato kytka bude . Vřes obecný s květy průměr květináče cca cm. Dipladenie Sundaville průměr květináče cca cm. Mix podzimních rostlin průměr květináče cca 9 . Někdo tvrdí, že je to nejméně náročná kytka na světě, jiný říká, že ať dělá, co dělá ,. Pro mě je to oblíbená kytka , vcelku držák flower smiley.


Jana Černohorská Tradičně ta nejkrásnější kytka , od nejšikovnějších kočiček:-)).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky