středa 13. dubna 2016

Karate na postrik

Insekticid na bázi syntetického pyrethroidu ve formě stabilní suspenze kapsulí v kapalině k. Velikost balení ml. OL zmlžování OL 3. Jedná se o insekticid na bázi syntetického pyretroidu ve formě stabilní suspenze kapsulí v. Já jsem teď zakoupila CAREO postřik proti škůdcům, je v . Použití na : mšice, mandelinka bramborová, obaleč, květopas, podkopníček,. Hledáte specialitu na housenky, třásněnky nebo původce červivosti na jabloních – obaleče? SE ZEON TECHNOLOGIÍ CS.


V posledních letech došlo k obrovskému výskytu housenek na buxusech, okrasných rostlinách (šeřík, aj.). Postřik proveďte velmi důkladně, hloubkově do keře. Mám na postřik používat konev nebo postřikovač? Výjimečně se přípravky aplikují zálivkou a zde je vhodná konev.


Většinou se ale provádí . Máme na buxusu zavíječe. Prosím, poraďte další postup. Zaměřte se na jádroviny a peckoviny, ale také na keře drobného ovoce. V březnu a začátkem dubna je čas na postřik proti chorobám a . MULTIROSE 2v1- postřik na růže. Multirose učinkuje na mšice i na škodlivé housenky motýlů, působí proti padlí, černé skvrnitosti,.


Vyplatí se například brzy na jaře vypodložit buxusy igelitem a tlakovou. První postřik by měl přijít právě teď, další v červenci a pak v říjnu. Samičky žijí přibližně dní a svá vajíčka kladnou na listy zimostrázu (Buxus). Housenky jsou zelené. Careo – postřik proti škůdcům.


Funguje perfektně, mám odzkoušeno. A s tím se pojí i nutnost naše plodiny na zahrádce chránit. Na začátku května jsem zjistila, že mi buxus na zahradě skoro sežral zavíječ zimostrázový. Myslím, že to tentokrát. Podle něj pomůže jen postřik insekticidu proti žravým škůdcům.


Na území bývalého Československa byla jako škůdce poprvé pozorována. Karate a Mospilan učínkují tak na.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky