čtvrtek 3. června 2021

Zkroucené listy papriky

Chtěla bych se zeptat, proč jsou horní listy paprik zkroucené. Sice kvetou, ale moc nerostou. Myslela jsem, že je to mšicí, kterou jsem tam měla, . Nové listy a výhony paprik jsou zakrnělé a deformované.


Paprika - deformacia listov - ZAHRADA. Rajčata - zkroucené listy , choroba, nedostatek živin. Zkroucené listy paprik - Zpracovaná témata tema.


Choroba se objevuje na rostlinách ve druhé polovině léta. Listy mají hnědé skvrny. Kupodivu se jedná také o habanero.


Na paprikách se mi to objevilo teprve nyní ačkoliv . Pokroucené listy na paprikách iReceptář. V letošním roce se nám na parikách - asi na polovině, pokroutily listy a nevíme si s tím rady. Mně se zdá, že hejkal už ty papriky dávno snědl - dotaz je z roku 2011. Ty papriky jsem opravdu již dávno snědl. Okrasné keře okrasnekere.


A nyní podrobněji analyzovat, proč jsou listy zkroucené na papriky ve skleníku:.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky